Loyal Followers

Thursday, July 14, 2016

Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum wbt.

Selamat Hari Raya everyone! 😉 Nahhh tahun ni tahun last aku beraya sebagai bujang bersama keluarga tanpa perlu fikir nak balik raya mana dulu, insyaallah jika diizinkan, korang tolong doakan yaa ☺

Rasanya dah bertahun aku tulis blog ni, dari zaman hingus meleleh sampai dah kering. Aku pun dah tak sanggup nak baca lagi apa aku tulis dulu, takut hancur PC ofis ni aku tendang lepas baca apa aku tulis dulu. Muahahahahaha bodohnya rasa! 😂

Tapi itulah life cycle kan? Biar je kat situ, nnt boleh buat kenangan.

Berbalik cerita raya, 1 je nak bgtau, hari tu aku balik Kelantan jalan tak jem, tapi nak balik KL balik tu mcm haremmm!

Ok bye!