Loyal Followers

Tuesday, April 17, 2012

kawen

assalamualaikum



datang je kelas first lepas seminggu aku bercuti midsem, aku dikejutkan dengan berita batchmate aku dah kawen mase cuti. fuhhh gila advance cuti seminggu je, tup tup dapat berita dah jadi suri hidup orang. weweittt sweet sangat kan? tak sangka sangat weh, dalam diam-diam kau, orang lain yang kecoh duk berkapel dah bape lama pun tak de khabar berita lagi. anyway, selamat pengantin baru kepada kakak manis dan suami, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.


lepas tu, dengar pulak soseh soseh berita ade kawan dah tetap tarikh tunang, ada yang dah rancang tarikh nak nikah. waaaa hebat kawan-kawan aku nie, aku pulak yang rasa excited nak gi kenduri kawen diorang, padahal tak tau bila lagi. hehehe maklum la bukan senang nak gi kenduri kawen kawan-kawan masa tengah belajar nie, masa ni la nk buat rombongan kelas. hahaha. kepada kawan-kawan aku yang dah ada perancangan nak kawen tu, aku tumpang gembira untuk korang semua, nak tunang ke nak kawen ke nanti jangan lupa ajak tau, dapat pegi ke tak dapat pegi ke itu belakang kira. hahaha tak ajak nanti aku 5 tahun aku sentap.


haih, bila dah elok bercerita pasal tunang & kawen, baru lah terasa rupanya diri dah bukan budak-budak lagi. tapi kena sedar diri sebab belajar pun tak habis lagi. wuwuwu lagi setahun kena hadap buku. sabar yer sabar.



# kawan-kawan, kalau nak ajak anak orang kawen ikut la cara ally iskandar, jangan ikut cara awal ashaari
selamat beramal. :)



No comments:

Post a Comment