Loyal Followers

Friday, December 23, 2011

| ludah panglima ludah beracun

assalamualaikum


aku tahu ramai yang duk bercakap-cakap pasal budak UPSI yang turunkan bendera najib kat PWTC hari tu, then tak pasal-pasal sekarang UPSI dapat nama. yang tak pernah tahu UPSI duk belah mana pun sekarang dah aware pasal nie. hahaha. cepat betul menjulang populariti. ok aku bulan nak cakap pasal UPSI mahupun abang kacak yang turunkan bendera tu, tapi syok tengok geng-geng bina badan duk main video nak ludah-ludah mahasiswa. hahaha. pada sape-sape yang tak tengok lagi boleh la tengok. kihkihkih.




hihihi. nie aku tak tahu ape purpose diorang buat video macam nie, nak bodek ke nak ape aku tak tau. darah panglima celah mana pun aku tak tau jugak. terpekik terlolong nak ludah la nk tampar la, ape barang weh? malu kat budak-budak. ingat muka orang ni ape nak ludah-ludah? orang bayar cukai la wehhh. menggelabah la bro-bro neh! hahaha. aku rasa ramai duk gelak berguling-guling tengok video bodoh neh. puiiiii! ada lagi satu video balasan pada video nie. kelakar giler weh, geli usus aku tengok. selamat menonton! puiiii! 




apa macam bro? ada bran? hahaha. jangan sampai nanti diorang berdemo turunkan bendera mark zuckerberg pulak, haru nanti kita dah tak boleh guna facebook. bhahaha. puiiii!


4 comments:

  1. Video bebudak puihh tu mmg awesome jelita habis...aku suka..!! Hahaha

    ReplyDelete
  2. Eera Shera: kan? gelak guling2 tegok video tu.

    ReplyDelete
  3. Pesta Jiwa: mulut puih2 x padan dengan badan. hahaha. mcm budak2.

    ReplyDelete