Loyal Followers

Tuesday, August 02, 2011

1 Ramadhan | Menu Berbuka

assalamualaikum wbt.


alhamdulillah sempurna sudah 1 ramadhan
ada rasa sedih, gembira, sayu, teruja semua bercampur-baur
malam ni sempat la pergi terawih walaupun semalam duk terawih atas bas je
kuikuikui!


kalau bulan puasa je mesti nak makan sodap je kan
bazar ramadhan kat tempat aku tak nak pulak kalah Jom Heboh!
berpusu-pusu manusia serang, lepas asar tu penuh nak parking pun x boleh
bukan macam kt kampus aku, cehhh nk jumpa onde-onde sedap pun susah oiii!
nasib baik tahun nie boleh puasa penuh kat rumah. hihihi.


sebelum itu, perhatian kepada semua bloggers!
blog aku nih bukan lah blog masakan eh, saje je aku nak share menu berbuka hari ni
kalau rasa tergoda puasa korang dinasihatkan skroll ke bawah lagi
hehehehehe :)


jeng!

jeng!

jeng!



kalau korang nak try masak bawal 3 rasa ni senang je
masak bagi parents korang makan sumpah kena puji sampai puasa tahun depan 
ngehngehngeh!



hohoho. ni pulak resepi daging beriani, resepi ni aku belajar ngan makcik aku
sebenarnya benda ni orang biasa makan dgn nasi beriani ke nasi kandar ke
tapi aku masak tadi makan dengan nasi putih biasa pun licin jugak!
hahahaha :D



p/s: masak sendiri lagi best dari beli kat bazar ramadhan
ada yg berniaga tak ikhlas buat makanan pun cincai-cincai je. huh!




^_____^  

2 comments:

  1. wah...nampak sedap...seronok dapat masak sendiri kan? Selamat berpuasa dan salam perkenalan dari Marina

    www.marinafazli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. weeee! ^__^ terima kasih marina :)

    ReplyDelete