Loyal Followers

Sunday, July 31, 2011

Selamat Menyambut Kedatangan Ramadhan

assalamualaikum wbt.


aku sekarang ni ada kat dalam bas Sani Ekspress nak balik Kelantan
setelah seminggu lebih aku kt Kuala Lumpur sebab shifa masuk hospital
alhamdulillah shifa pun dah keluar wad hari ni setelah seminggu berkurung dlm wad
 dan aku pun boleh la balik menyambut ramadhan kt rumah
semoga shifa sembuh sepenuhnya dan boleh balik beraya dgn gembira




dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan
semoga di bulan yang mulia ini akan bertambah amalan kita
dan semoga kita lebih diberkati oleh Allah S.W.T.



p/s: nampaknya sahur kat dalam bas la aku malam ni
tak tau sempat ke tak sampai rumah 



^_____^

2 comments:

  1. salam ramdhan n smat bpose. smoga ramdhan mmbwa sribu erti n kngan >.< leklok alek klate keh. gomo klate gomo. make budu. hehee ^^,

    http://yanadimple.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hehehe tenkiu. mesti doh make budu :D

    ReplyDelete