Loyal Followers

Saturday, July 23, 2011

perintah berkurung tamat.

assalamualaikum wbt.


ni nk bgtau korang sume bahawasanya perintah berkurung aku dah tamat
perintah berkurung tu bukan la maknanya kena kurung, tapi saje je kurung diri
kan hari tu aku acident, so untuk mengelakkan orang tanya itu ini dan aku pun malas nk jwb
dengan itu aku mengurungkan diri sendiri di rumah tanpa keluar ke mana-mana selama 2 minggu
rumah atuk nenek pun aku x pegi, anta & jemput adik sekolah pun tak,
jalan-jalan rumah jiran apetah lg, kuar pegi bandar memang tak lahhh.




so, setelah genap 14 hari aku accident dan aku yakin tak de org nak tanya dah pasal tu
aku pun mula lah tunjuk muka dan berhadapan dengan masyarakat kt kg aku
antara soalan-soalan dan reaksi mereka ialah:


# ni pegi mane dah lama tak nampak? bukan dah habis praktikal ke?
# mana kereta? apesal bawak motor tengah-tengah hujan?
# ni mcmn boleh pegi langgar hilux pulak, tak nampak ke ape?
# macammana kereta dah siap ke belom? habis berapa ribu?
# kenapa lama tak nampak muka, kena trauma ke?
# aik, bila pulak acident? hari tu jumpa elok aje lagi.
# laaa. hidup lagi rupanya, ingatkan dah kena tanam dalam kubur mana.


p/s: yang penting aku tak allergic nak drive lagi :D


^___^

2 comments:

  1. bagus ape x fobia...org kate x rox la x xcident..kire ko da rox la erk..^_^

    ReplyDelete
  2. hahaha. aku rock kapak! hahahaha. ;p

    ReplyDelete