Loyal Followers

Wednesday, July 27, 2011

Kelantan Juara Piala Presiden 2011

assalamualaikum wbt.


phewww! alhamdulillah negeri guwa jadi juara lagi beb!
kali ni jadi juara Piala Presiden 2011
guwa bangga beb! guwa bangga gila!
bkn setakat senior, junior pun nak jd juara jugak
kalahkan Majlis Perbandaran Muar (MPM) dengan aggreget 2-1
kali ni Aris Zaidi dan Khairul Izuan yang jaringkan gol
sekurang-kurangnya kita dah tambah koleksi piala juara negeri kita
harap-harap lepas ni senior pulak pertahankan kejuaraan Piala Malaysia 
yang kita arak tahun lepas tu. 


yang paling aku bangga tengok penyokong kat stadium
piala presiden pun penuh stadium buruk tu orang kerumun
bagus penyokong Kelantan, semangat mcm ni lah yang kita nak!




p/s: lepas ni penyokong Malaysia kena pergi penuhkan stadium Bukit Jalil pulak
kita kasi goyang itu Singapore! :D


^_____^




2 comments: