Loyal Followers

Monday, July 25, 2011

genting sempah - janda baik

assalamualaikum wbt.


semalam masa on the way ke KL aku lalu kat R&R genting sempah
lepas tu pusing pulak naik ke janda baik, aduhai syahdu-merdu betol la
rasanya dah dekat 2 tahun aku tak lalu ikut situ, banyak kenangan manis
kalau aku nak pegi KL sekalipun aku sanggup pegi ikut Perak, gila kan?
tak bersedia lagi nak lalu tempat banyak kenangan tu, nnt jadi teringat balik
tapi sekarang hati dah kuat, sedih tu mesti la ada tapi tak terkesan sangat


R&R Genting Sempah

Janda Baik

aku ni bukan la ikutkan hati sgt, tapi jenis appreciate setiap benda
even kalau aku pernah jejak tempat tu dgn kau, sampai bila pun aku ingat
kalau aku prnh pegi rmh kau, nampak signboard ke rmh kau pun aku rasa nk cabut
kalau lagu tu aku buat ringtone utk call kau, bila2 aku dgr lagu tu pun aku ingat kau
susah weh jadi macam tu, rasa macam menghantui diri sendiri
tapi alhamdulillah aku boleh hadapi walaupun bukannya mudah
orang lain mungkin tak nampak, tapi tempat tu menyimpan seribu satu kenangan 
itulah orang panggil 


'sentimental value'


hahaha. aku harap dapat jumpa kau kat situ dalam masa 5 tahun lagi
nak sembah kereta aku depan muka kau! bhahaha.
selamat berkhidmat untuk negara dan jadi warganegara yang baik.


^____^




2 comments: