Loyal Followers

Sunday, May 15, 2011

memang aku bodoh criminal agaknya :(

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera atau selamat tengahari.


straight to the point, aku rasa aku memang bodoh criminal la agaknya. sem lepas pun carry mark criminal aku cukup-cukup makan. result criminal pun cukup-cukup makan je. sem ni aku jawab final pun boleh-boleh la setakat nak makan. tapi bila tengok markah mid-sem test tadi terus tak lalu makan. aku rasa hari tu xde la aku frust tak leh jawab mid-sem criminal. tapi rupanya sangkaan aku meleset, lepas ni malas nak sangka-sangka dah. aku rasa frust lah sebab aku dah bagi effort untuk subjek ni. tapi mungkin Allah tak nak bagi lagi kat aku. mane tahu mungkin Allah nak bagi aku dean list sem ni. haaaaa! jangan terkejut pulak orang loser mcm aku dapat DL. alhamdulillahhhh..eh2..aminnnnnn. ataupun mungkin aku ni budak baik, so aku x sesuai dengan bidang-bidang berkaitan criminal nie. ececehhhhh kalau aku ni baik, maksudnya xde la org jahat dalam dunia ni :)


aku rasa memang Allah nak tunjuk kat aku bahawasanya aku x de bakat untuk nak jadi Magistret ke, pendakwaraya ke, timbalan pendakwaraya ke sbb aku x reti criminal. mungkin aku dah boleh start tukar angan-angan nak jadi peguam syariah pulak tak pun keje bank je jadi legal advisor, boleh dapat bonus..hehehe..tak pun keje ngan firm buat civil suit, xde nak apply criminal lagi. ohhh sampai begitu sekali kekecewaan aku


lepas satu-satu masalah hidup
masalah teknologi
masalah diri sendiri
aku anggap tu semua dugaan musim exam
klu aku boleh hadapi dengan tabah
maknanya aku hebat! hehehe :)


semoga korang boleh hayati kekecewaan jiwa raga aku ni
bukan nak merungut, saje nak bercerita


 selamat menonton!
hidup mat luthfi, ang memang memahami aku.


 Nik Imana   

2 comments: