Loyal Followers

Monday, May 09, 2011

mana satu boyfren korang?



hey! hey! hey! td aku duk borak ngan kengkawan sambil minum teh cicah biskut kering. ok kitorang borak pasal   nnt bila dah keje nak bakal suami keje ape? hehehe..topik perbincangan mmng berbulu giler tp itu masa depan wehhh, kena fikir jugak tu, kita kena memilih jugak tau. itu pada pandangan aku jela, korang punya pemikiran aku tak tahu, sbb bagi aku otak yang kacak lagi diperlukan berbanding muka yang kacak. muka kacak x boleh bagi kita senang, tp otak yang kacak dan cantik boleh bg kesenangan & kebahagiaan hidup pada kita sampai bila-bila. muka hensem lama-lama jd buruk tp otak yg hensem lagi lama lagi hebat. 
amacam teori aku? boleh diterima pakai x? hahaha..


antara,



PILOT



ARCHITECT



DOKTOR



PEGUAM



ENGINEER

hah, mane satu yang korang nak pilih jd bakal suami korang? yg mane? yang mane?
semua kt atas tu semua yang otak cantik-cantik semuanya...
selamat beramal :)


 Nik Imana   

14 comments:

  1. boypren aku xtaw la ade ke idak yg atas....tp aku nk yg dpt trima aku sedanya...kewangan tu kene la stabil jugak....n same2 cri duit..xmo bergntung kt sorg je...

    ReplyDelete
  2. setuju dengan anda! ehee..
    otak kacak lebih bertahan lama berbanding dengan berwajah kacak sebabnya otak lebih penting kan? :)

    ReplyDelete
  3. yela, otak boleh guna utk byk benda kottt..

    ReplyDelete
  4. erm, nak yg pandai buat serba serbi.. bukan stakt profesion dia je. haha~ over sudah

    ReplyDelete
  5. nak bf yang xkeje.. hahaha ade x yang nak jawab cenggitu?

    ReplyDelete
  6. nak engineer atau pilot bole takkk? haha

    ReplyDelete
  7. sha: klu nak yg mcm tu ssh la sikit nak carik, kena buat uji bakat lerr..hahaha..

    ReplyDelete
  8. naem glizzy: klu bf x keje ok jgk, u la kena keje utk sara dia..hehehe..:D

    ReplyDelete
  9. jue: hahaha..boleh je jue, cuti 3 bln nnt kita p tunggu kt LCCT, ajak rima skali..kuikuikui ;p

    ReplyDelete
  10. aiyakkkk..
    sume ensem~ssh nk plih ni. kna bt plihan bijak utk ms dpan..haha(gurau ja)

    ReplyDelete
  11. hehehe..tu gmbr dispaly je :D

    ReplyDelete