Loyal Followers

Sunday, January 09, 2011

wehhh! jom wat prank kt facebook!


hoi! hoi! hoi! kesayanganku ~
nie aku nk ajar korang mainan terbaru kt dalam facebook
application yg membolehkan korang publish berita | keratan akhbar psl member korang 
mengikut headline korang sendiri & guna profil picca member korang tu
kira korang boleh wat prank atau dlm bahasa kasarnya, 'buat taik' kt member2 fb korang la
 sbb benda nie x boleh buat kat diri sendiri, boleh buat kt member2 kt fb je
kalau korang nak try boleh tekan link kt bawah ni tp pastikan korang dh login fb la


antara member2 aku yg dah kena prank kt facebook








dan antara balasan yg aku terima balik



ok dah! dah! aku malas nk tunjuk byk2
kalau nk tengok member korang mencarut kt korang, mesti kena try punye
seronok wehh main nie, nnt korang aku gelak smpai putus urat kentut!

p/s: malam nie jgn lupa tengok aku perform kt Anugerah Juara Lagu (AJL) 
aku ganti Pejal Tahir nyanyi lagu Selamat Pagi..muahaha!!! =)

babai lah!

-Nik Imana-

6 comments:

  1. hahaha tensen aku punya tajuk berita tu, siap ah yani

    ReplyDelete
  2. saya memang nak jadi pemberita kakk.
    siot ah nana punya tajuk bagi kat saya. siodd

    ReplyDelete
  3. nub: wehhh! ang nk gak ke nub? hahaha..;p

    ReplyDelete
  4. k.bel: gagaga..k.bel dr hari tu lg nk balas dendam kt yanie tp x nampak pape ponnnn!!! hahaha..:D

    ReplyDelete
  5. yanie! jom kita tukar kos sama2..sempat lg nie nk amek kulinari :)

    ReplyDelete