Loyal Followers

Monday, January 10, 2011

nak tutup rambut ke tutup sanggul?


aku tau korang mesti ngah tengok AJL kan? 
dah announce ponnn! x leh blah Ana Raffali yg menang, ape bende laaaa..
anyway congrats la pd yg berjaya tu yeppp
pd yg x berjaya, jgn ingt peminat Ana Raffali tu lg ramai dr peminat korang
abg pejal tahir & A.P.I. members mmng terbaek wa cakap lu!!!

aku x berminat pun nk komen pnjang psl AJL neh
sbb aku x de la khusyuk duk hadap tv pon, aku hadap time A.P.I. ngah Pejal Tahir je
ape yg aku paling perasan pasal Dato' Siti Nurhaliza (sbut mst kena sopan)
aku rasa mcm AJL tu dah jadi konsert dia je, tau la lagu dia byk menang dulu!


yg x leh blah aku mmng kategori menyampah dh tngok siti pkai tudung
mmng la aku pun bkn la warak sgt nk tegur2 org mcm tu tp rse mcm menjengkelkan
dulu pakai tudung litup, pastu bukak sikit nmpak anak rambut tp skrg?
dah tinggal sikit je tutup sanggul yg mcm gunung kinabalu tu
aku heran sbnrnya siti ni nak tutup rambut ke nak tutup sanggul


aku bukan la nk menyibuk, maaf la klu dia artis pujaan korang
tp setahu aku, kita klu nk bertudung kena la ikhlas dr hati kita sendiri
dan aku rasa siti ni sebenarnya dia terikat dgn janji
 sbb dulu dia ckp lepas balik dr Mekah dia kan bertudung
memang dia bertudung litup dulunya tp sekarang ape dah jadi?
orang akan sentiasa bercakap sbb dia public figure, dia idola kpd peminat dia
aku pun dulu minat gak siti nie tapi skrg mcm dah kurang, dah xde 'ong' org kata

kalau betul dia ikhlas nak bertudung, tutuplah rambut dgn sempurna
kalau rasa belum bersedia, jadilah seperti asalnya dia
suatu hari nnt Allah pasti akan mengurniakan hidayah kpd hamba2 nya
klu nak pakai tudung, pakai elok2
kalau masih belum bersedia bertudung, maka free hair lah
tp jangan buat rambut macam Rosmah!

hehehe..jgn marah :)
babai! 


-Nik Imana-

8 comments:

  1. pape pon still support ct . ekekeke

    ReplyDelete
  2. macam takde beza je dia pakai tudung ke tak..but at least,adalah tutup sikit2,pasni mungkin dia pakai tudung botol je kot,fesyen terbaru,

    ReplyDelete
  3. itulah i ckp dia mcm terikat dgn janji, kang klu x pakai langsung mst cetus kontroversi..semoga nnt Tuhan bg hidayah kt dia..:)

    ReplyDelete
  4. aiii....guano duk ngato ko siti tow??!! nk kna nyekeh ni...haha

    ReplyDelete
  5. betul tu..kena buat kampen WEAR IT RIGHT ni..biar diaorg di ajar cara pakai tudung dgn betul..-->
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. x yah kempen, dlm youtube dah byk tutorial..:p

    ReplyDelete