Loyal Followers

Thursday, December 23, 2010

zaman muda mudi!


td tgh aku sibuk2 kemas rak buku tetiba ade ternampak album gmbar2 lama
best la pulak tgk gambar2 lama, gambar masa aku kecik2 dulu
gmbar ma & abah aku kawen, gmbar moyang atuk nenek aku zaman2 dulu yg aku sendiri pun x penah berkesempatan kenal dgn mereka sume
korang nak tengok jgk ekkkk???
check this out!

nie gambar aku masa kecik umur x smpai sebulan lg rasanya

dulu masa kecik2 aku x de rambut =(

mmng x leh blah kan kecik2 pun dah pandai posing gambar mulut muncung ek
hahaha..

aku ngan adik lelaki aku, abg ngah dulu masa kecik2 putih je skrggg dah mcm ape dahhh..hahahaha..

nie gambar masa umur 5 tahun, kurus je lagi, sebelum makan appeton! hahaha..

ni gambar raya, aku ngan paksu aku (Nik Fauzee)
skrg dia dh kawen, dah ade anak 2 org dah ponnn
kitorg kamceng dr kecik smpai la dah besar pnjang nie =)

ok skrg dah umur 20 tahun! =)

last but not least

yg pakai baju biru gelap tu gambar arwah moyang aku, Che Mek Bt Wanik
dia garangggg wooooo...hobi dia kumpul harta, atuk aku cakap dia bijak matematik
orang kira pakai kalkulator pun x leh lawan dia
ramai2 org tua2 kt kg aku cakap aku garang mcm dia
tp mslhnya aku bengap sikit bab nombor2 nie..hihihi..


ok tu jelah dulu
babai! ~


-Nik Imana-


No comments:

Post a Comment