Loyal Followers

Friday, December 31, 2010

kenali diri, jawapannya pada hati :)



aku di tag oleh kawan baik aku, Pijah utk jwb soklan2 kt bwh ni
akhirnya dia bgtau jugak dia punya blog kt aku..hehehe..


siapakah nama anda yang sebenar? (maknanya)
nama penuh : Nik Nur Imana Bt Nik Li
Nur bermakna Cahaya
Imana bermakna Kepercayaan
jadinya Nik Imana = 'Cahaya Kepercayaan'
don't worry aku mmng org yg boleh dipercayai..hehehe..



pernah x anda jatuh cinta? (ceritakan sikit)
amboi soalan very the cepu emas yerrr..hahaha..mesti la pernah, 2 kali kottt
manusia pertama : Ahmad Rahimi Bin Mohamad
manusia kedua : Ali Jufri Bin Shamsuddin

si rahimi nie aku benci sgt sampai aku tengok sign board nk pergi rumah dia pun aku dah benci, rasa mcm nk cabut je..hahaha..kenapa aku benci tu panjang pulak nk cerita :)



apakah yang anda cintai buat pertama kali nya?
muzik! dari kecik sampailah skrg! 



sukakah anda dengan kelebihan yang ada pada diri? (nyatakan knp)
suka la der, bersyukur kotttt..yg paling aku suka dgn kelebihan aku bermuka masam atau muka ketat sbb bila aku p beli ape2 yg tempat ramai org, aku akan wat muka ketat mcm x puas hati, so makcik pakcik yg jual tu akan bg kt aku dulu sbb tngok muka aku mcm nk marah..lps tu aku akan ckp "terima kasih makcik!" dgn senyuman gembira & mengunyah sambil jalan :)



pernah x anda menangis dalam kesedihan? apa yang anda lakukan?
mesti la pernah, nangis yg betul2 sedih bila arwah atuk meninggal masa aku tingkatan 5. masa putus cintun pun sedih jugak, sedih la seposen dua. bila sedih menangis smpai tertido & bila bangun esok mata bengkak dh mcm mata komunis!



sekiranya anda dalam kegembiraan, apakah yang anda akn ingt untuk ucapkan?
alhamdulillah, syukur & terimakasih atas nikmat kegembiraan :)



last thing yg aku kne bt lps jwb soalan ni ialah tag 3 org
korang 3 org tolong jawab soalan cepu emas nehhh :


ok babai! :)

-Nik Imana-

4 comments: