Loyal Followers

Wednesday, December 29, 2010

elton john & david furnish, gay tua yg dpt anak!


td ptg aku ada tengok gala tv kt Astro
aku tertarik pasal citer si Elton John si gay tua yg kawen dgn laki ke bini dia aku x tahu lah, David Furnish pada December 2005 lps UK membenarkan perkahwinan sejenis..
gilosss ape ntah si gay tua nehhhh! Lady Gaga punye seksi x terliur pulak!
heran betol aku ape yg dipandangnya kt si David Furnish tu, klu aku bg free pun x nak..
yg aku geli siap dapat anak lg wooooo!!! 
org yg nikah laki pompuan pun ada yg x dapat2 anak
diorg yg jantan sama jantan tu boleh dapat anak pulak..dunia-dunia!!!


yewww..menjengkelkan gilosssss!!!
anak diorg tu lelaki, nama Zachary Jackson Levon Furnish klu x silap aku
lahir pun tumpang rahim ibu pengganti, kesian kot budak nie dpt parents gay
si Elton nie pulak boleh ckp skrg dia tgh bahagia, geliman aku dengar
x boleh nk bayang la si gay dua ekor nie, mati di laknat Allah la nnt...


inilah akibatnya kalau negara membenarkan & menghalalkan perkahwinan sejenis
budak skolah aku dulu ade yg sebelum pegi UK jadi jantan lagi
dah balik dr UK nie dah jadi bapuk murahan dah
aku x tahu lah iman & pegangan dia dah campak ke laut mana
nauzubillah...


p/s: semoga kita dihindari daripada perkara2 yg boleh merosakkan iman..:)


-Nik Imana-

4 comments: