Loyal Followers

Thursday, November 11, 2010

.tempe oh tempe.

hye readers!
dah lama aku cuti dr dunia blogging nie..
ececehhh pdahal bru seminggu kottt
bkn ape, kat umah nie line tenet lembap
so aku pun malas la nk bukak blog
nak loading tu kalau tanak nasi pun boleh masak oiiii


nie nak cakap pasal tempe
aku nie dah lme kempunan nak mkn tempe
duk sini biase la ssh nk dpt benda2 mcm tu
aku kempunan je bukan mengidam
tp klu x dpt makan xde la aku nk merajuk
sampai nk g serah diri kt batu belah batu bertangkup
hahahaha..
bak kata sorang kwn aku kt facebook
kalau nk merajuk masuk la Sogo ke Megamall ke
hahaha..tu bru duit cepat abes...


jeng! jeng! jeng!
ni lah tempe yg aku masak smlm
hehehe..ini lg sedap dr tempe makcik cafe kt tempat aku tuhh
mama aku cakap klu suka mkn tempe & minum soya
nnt anak jadi putih..
saje la nk prepare utk masa depan..hahaha..


itu je nak cakap..babai!


-Nik Imana-

4 comments:

  1. wah nana.., persediaan awal...
    bagos2..., huhuhuuu...

    ReplyDelete
  2. sedap nyohhh~

    nk g rumoh mu braso!!!

    ReplyDelete
  3. eda: hahaha..kne mula dr awal la, nnt x biasa..ahaks..

    ReplyDelete
  4. amer: sedap2 tu mu brehi ko? adik aku mkn tempe nie muntah..hahaha..

    ReplyDelete