Loyal Followers

Wednesday, November 03, 2010

.marilah menuju kejayaan.

hye readers!


aku dah makin hilang self-confident
penyakitkah itu?
aku nk berubah sikit bg nampak matured
aku rasa cam malu nak berhadapan dgn masyarakat majmuk 
any suggestion?
kepada siapa2 yg berpengalaman tlg la tunjuk ajar aku
jd perunding imej ke ape ke
nak yg simple2 je, sarat2 sgt aku rimas
tp jgn la buat makeover sampai aku sendiri pun x kenal diri aku siapa
bukan nak poyo ke ape
sekadar nak berhijrah ke arah yg lebih baik
x salah kan?
sedangkan Allah pun menuntut hambanya utk berhijrah ke arah kebaikan
kita kena buat apa yg Allah tuntut tu..huhuhu..


p/s: perhatian, entry ini bukan sebab nak sambut Maal Hijrah


-Nik Imana-

2 comments:

  1. nana~mu doh ok laaaa...nk berubah wat gapo lagi??ishhh....

    ReplyDelete
  2. hahaha..saja2 jass, nk berubah ke arah kebaikan..jgn terkejut tngok aku pkai tudung labuh..hehehe..

    ReplyDelete