Loyal Followers

Tuesday, November 23, 2010

.lunch yg berkhasiat && group facebook.

hyepppppp readers!!!

dengan bangga nya hari ni aku malas nk turun makan
bkn sbb nak kurus tp sbb tak tahu nk makan apa
bkn sbb demand tp sbb lauk x byk pilihan
bkn sbb aku mls nk msk sendiri tp sbb keadaan x mngizinkan
bkn sbb aku x reti masak tp sbb nama tmpt mmasak tu bkn dapur namanya tp bilik
tau la kan klu msk dlm bilik nie mcmn jadinya
xselesa la, bilik kita ni tempat tido, study, rehat2
bukannya tempat memasak
tp klu skadar nak masak goreng telur dadar ngan telur mata tu boleh laaa
tp kalau kau smpai nk goreng ikan terubuk masin yg dah lama mak kau jeruk plus ikan pekasam yg mak kau kirim kat bapak sedara mak tiri bini baru bapak kau tu mmng la haremmmmmm!!!
kalau goreng kt dlm bilik, bau nya tu setahun 4 bulan pun x hilang lg...


oleh yg demikian aku mngambil keputusan utk makan apa yg ada
walaupun kurang berkhasiat aku x kesah la
asalkan perut kenyang, nk belajar pun tersengguk-sengguk kt meja
dan membawa diri ke katil utk berehat sekejap lalu tertido smpai maghrib!
tahniah utk aku sekali lg!


sebekas maggie kari letup dicampur dgn air panas sudah cukup mngenyangkan
plus air soya yg nampak kotak je tu..hehehe..
walaupun dah byk kali abah aku ckp 

JGN MAKAN MAGGIE!
MAGGIE TU TINGGI KANDUNGAN MSG!

tp aku tetap rasa yg sebenarnya boleh makan maggie nie
klu x boleh kenapa asyik kluar iklan kt tv tu
tiap2 bulan dah berapa produk maggie baru yg kuar
perisa itik la, ayam la, rusa la, lembu la, perisa kuda je yg belom kuar lg

ramai org cakap makan maggie nie bengap otak
tp aku rasa tu amek masa gak
xkan arini makan esok dah bengap
bukan maggie nie long term effect ke?
so klu aku makan maggie pun x effect aku nk exam esok
hahaha..kwn aku duk mrsm dulu sehari bpe bungkus mkn maggie
bijak je cam biasa, boleh je amek medic skrg, boleh je g oversea
huhuhu..tu semua kerja Tuhan, bukan kerja Maggie!

tapi walau ape pun aku nasihatkan korang jgn la selalu mkn maggie
kurang-kurang pun 2 kali seminggu jelah
tu pun amek masa lama nak nyahkan MSG dlm badan korang tuhhh
aku dah malas nk mencarut, nak g study lu, esok first paper
doakan semoga lepas aku mencarut nie aku berjaya


sebelum tu, aku nak jemput la mane2 readers yang pangkal namanya ada 
Nik, Tengku, Raja & Tuan
joinlah group aku kt facebook
kurang2 korang boleh tahu info2 pasal keturunan korang nie
walaupun kita nie generasi muda atau bahasa kasarnya
'Melayu baru'
kita kena tahu jugak asal usul keturunan kita
kalau x kita yg explore sape lg?




kalau rase nak join korang carik jelah group tu kt facebook
'Kaum Kerabat Nik, Raja, Tengku & Tuan'


aku mintak diri dulu la yer..
bye!

-Nik Imana-

No comments:

Post a Comment