Loyal Followers

Saturday, November 27, 2010

3 in 1

hye readers!
ade 3 benda nak cerita skrg yg sebelum nie x de mood nak cerita
benda yg jadi dalam lingkungan hidup aku sehari dua nie

cerita pertama:


harap maaf, conversation ini dalam bahasa mother tongue aku
kalau tak faham sorry la eh
nie kalau nak google translate pun korang x kan jumpa maknanya jgk
hahaha..tp nak dipendekkan cerita, skrg mama aku ngah sakit
buah pinggang dia bengkak, aku pulak tgh final exam skrg x boleh nak balik rumah
korang sume tolong la doakan kesihatan mama aku jgk eh! =)

cerita kedua:


final dah lepas 3 paper, semalam aku exam paper family law
x tahu la nak cakap boleh jawab ke x tp yg pasti aku x yakin la
frust sebab aku baca, aku study semua tajuk, tp jawapan mcm x meyakinkan
dengan ade case study nye lagi, dah la bukan landmark case so that aku x concern sgt la pasal tu
tengok2 masuk dlm soalan exam smlm
kalau aku x study tu lain cerita lah, xde la aku rase frust sgt
dgn carrymarknye pulak semuanya x ter'carry' dah
x tahu lah mcmn, aku rasa kalau jawab family law mcm smlm tu
kalau aku kawen pun boleh cerai nie..hahaha..
aku bukan nk mngeluh sbb aku dah penat2 study sume, tp sedikit kecewa lah kan
dah hilang semangat dah, tinggal harapan jela 4 paper lg tuhh...
Dear Brain,sorry for overloading you. 

"jangan direnung letihnya usaha, tapi renunglah manisnya sebuah kejayaan..."

cerita ketiga:


Iqbal Rahimi, 
saya mengaku salah saya
mungkin cara percakapan saya x sedap didengar di telinga orang
itu mungkin sebab saya dah terbiasa bila dengan kawan2
dan saya bukanlah orang yg mengamalkan prinsip 
"BAHASA JIWA BANGSA"
saya tahu x sepatutnya saya cakap mcm tu
sekali lagi, saya minta maaf.


mood: tgh baca consti sambil2 dgr lagu Mula - Azlan & The Typewriter
dah 10 kali ulang rasanya..rasa mcm nk lompat2 dlm bilik..hahaha..
itu saje lah kot..
babai!

-Nik Imana-

No comments:

Post a Comment