Loyal Followers

Friday, October 08, 2010

.pesan datuk nenek.





aku tgh tension kenapa pej hostel aku mereng sbb bg aku duk tingkat 4 padahal mse aku mula2 register sini floor bawah ngan aras 2 x de org duduk pun, bilik sume kosong! aku x tahu & x faham ape motif & objektif korang sbb sampai sekarang xde la aku kurus mane! aku nk balas dendam nnt klu aku jadi lecturer, aku akan letak anak org2 yg keje hostel aku tu kt tingkat paling atas sekali tanpa lift!!! korang tunggu laaa!!! hahaha...


mase aku kecik2 nenek aku selalu pesan: 


"kak Long, berkawan biar berjuta, bercinta biar satu!"


bila aku dah masuk universiti, atuk aku pulak selalu pesan:


"masa masuk universiti nie lah kita nak carik jodoh, kang klu abis belajar blum ade pakwe, time keje nnt lagi susah nak dapat."


satu hari nnt, aku pulak nak berpesan kt anak2 aku:


"korang nak g clubbing ke, nak g jamming ke aku x kesah asalkan jangan hisap dadah, sembahyang jangan tinggal, result mesti gempak!"


-itu sahaja, sekian terima kasih.-


Nik Imana

No comments:

Post a Comment