Loyal Followers

Tuesday, October 12, 2010

.i love my family infinity.

hye readers!

aku suka betul klu balik rmh sbb time nie lah aku boleh makan besar sbb kalau aku ngan adik aku yg duk KL tu nak balik je mesti abah kitorg tanye, "kak long, abg ngah, balik nnt nk makan ape? abah nk g beli barang nie." heaven x? hahaha..jgn jeles ok! bila kitorg dah nk balik u masing2 mse cuti raya ari 2, abah aku belanja makan kt luar, order je nak order ape, menu bebas! hahhahaha..



jgn nak kutuk, aku tau adik aku lg cantik && kurus dr aku! hahaha..








we are all in black except for my dad
i love my family infinity!!!


-Nik Imana-

2 comments:

  1. Salam..
    bestnya makan-makan dengan family..

    rasa lama dah tak rasa macam tu ;)

    ceria selalu nana

    ^^

    ReplyDelete
  2. hehehe..itulah pasal, x sabar nk balik raya haji nnt..
    thanks sis, hidup mesti chill =)

    ReplyDelete