Loyal Followers

Sunday, October 17, 2010

.budak tadika zaman sekarang.

Butakah Cinta 

Berapa lamakah lagi
Terpaksa aku menanti
Sehingga pedihnya penyiksaan di hati

Bukan hanya kepentingan
Malahan keegoan telah ku korbankan
Berlimpahan kasih sayang... aku curahkan
Buat mu seorang...

Kiranya semua itu
Tak bermadai bagi mu
Apa sebenarnya yang kau mahu
Ku tak tahu...

Kau hilang bila ku tiba
Kau datang bila ku kecewa...
Terasa diri...di persenda...
Dimana berakhirnya nanti
Permainan sendiwara mu ini...
Sesungguhnya aku... tak mengerti...

Jika benar cinta itu buta...
Butakah mata ku...
Berkali terluka masih jua... ku merindu...
Apa yang ku inginkan...
Cuma kejujuran dalam perhubungan...

Jika itu tiada...
Apalah ertinya...
Penantian ini hanya sia-sia...

**********************************************************
lagu kat atas tu xde kena mengena dgn yg hidup atau pun yang dah meninggal dunia, masa aku tgh tulis post nie aku ngah dengar lagu nie la, saje je nk letak skali..bodoh kan tunggu org yg x jujur nie, sia2 je bai tunggu org camtu, baik kau tunggu durian, sampai masa luruh la dia dapat jgk makan, isi pun best, berbaloi la bai kau tunggu lama2, xde la rasa sia2kan hidup sgt..hahaha..


********************************************************************



cantik kan fesyen rambut si agnes monica nie?
teringat plak kt adik aku yg nk potong rambut gaya mcm nie masa nak raya hari tu, konon2 nak buat rambut macam citer Jelita kt TV3 tuh
esoknya g tadika pakai sepit rama2 kaler pink kt rambut
pastu sume kwn2 dia balik mngamuk kt mak bapak diorg nk rambut macam tu jugak..
haih..budak2 zaman skrg nie kecik2 pun dah pandai berfesyen, aku dulu g sekolah tadika pun pakai tudung walaupun x reti nk lipat tepi, xde nye nk fesyen2 mcm budak2 tadika zaman skrg nie..hahaha..




-Nik Imana-

No comments:

Post a Comment