Loyal Followers

Tuesday, September 07, 2010

.boleh ke kita jd kawan lg?.

hye readers!
da lme da x update blog, biase la dekat2 nk raya nie busy cket
mane nk housekeeping, nk jahit labuci2 kt baju, nk wat biskut raya
macam2 la kan, tambah2 aku ni k.long lg la byk keje..hehehe..


berbalik pd tajuk entry aku td
"boleh ke kita jd kawan lg?"



credit to Iqtiyani Bashir

bagi aku, ia akan jadi boleh bila setiap pensel didatangkan sekali dengan pemadam
and why do i say so?
cuba korang fikir la ek, klu korang bercinta bagai nak rak tu
mesti la byk kenangan2 korang dgn pasangan korang tu
yang manis2 tu sume dialah yg masam2 pun dialah
and and do u think is that easy to erase all the memories and let the them go as 'let bygone be bygone'
cakap mmng senang yer tuan2 puan2
tp nak buat tu susah unless korang mmng couple main2 or x de prasaan syg pun kt pasangan korang tu, itu mmng la boleh jd kawan
and bukan stkt kawan je, korang nk ber'abang' ber'kakak' angkat siap pun boleh
mcm yg selalu budak2 skolah zaman skrg buat tuh..hahaha..


dan aku pulak mase zaman2 aku couple dulu
aku pernah ckp kt pakwe aku konon2 nye
'if after this kita xde jodoh, all i want is we still can be friend'
and pakwe aku jawab,
'boleh ke? u mampu?'


dan skrg baru aku sedar bahawa aku mmng x mampu pun 
nk realisasikan ape yg aku cakap tuh
it was left undone! hahaha..
dan kalaupun aku mampu tp besertakan dengan hati yg pecah
dan dan aku salute sape yg dulunya bercinta bagai nak rak
at the end clash and still boleh jd kawan baik ngan ex dia tu
sbb bg aku putus cinta akan datang sekali dengan putus sahabat 
dan dan kalau terjalin kembali pun ia x mungkin akan seperti dulu


"berkawan dengan 'bekas' umpama anjing mati 
yg mak kau cakap kau boleh simpan bangkainya"


babailah...

-Nik Imana-

No comments:

Post a Comment