Loyal Followers

Monday, August 23, 2010

.setelah 4 bulan.

hye readers~

setelah 4 bulan aku tinggalkan hobi menangis waktu mlm
kini hobi aku menjelma kembali
pandai mencari peluang mencelah disebalik masa2 sibuk aku utk mid-sem test & presentation
hahaha..mngkin sbb dah lme x mnangis kot
dah 4 bulan dah, lame tuhhh weyh! 
rekod peribadi paling lama pernah aku capai setakat..hahaha..
(x yah gelak la sbb sbnrnye x lucu pun)


sedari 4 bln lepas ini lelaki sudah di BANNED
utk mengelakkan dr terserempak kenangan di mana2
khas aku beli hp baru & bg adik aku guna hp lama
khas aku cuci gmbr2 baru utk soft board aku
khas aku edit gmbr wallpaper yg lg cantik utk lappy aku
ingtkan mmng aku dah lupa dia
tp rupenye ade lg menyinggah di fikiran mlm nie
rupenye betul la org kata
mesej boleh delete, tp memori kekal smpai bila2
hahaha...


xpe2, aku yakin aku boleh!

p/s: saje tulis entry nie sbb tetibe ngah study teringt dia nie

SELAMAT BERSAHUR 

~ Nik Imana ~

8 comments:

  1. memori akn kkl smpai bila2.., dpends pd apa jenis memori 2...
    chaiyok2 nana.., nana mesti bleh nya...
    :)

    ReplyDelete
  2. huhuhu..nana harap2 pun mcm 2 lah..
    thanks eda..:)

    ReplyDelete
  3. memory mmg susah nak lupa..
    tmbah2 yg manish2..
    hukhukhuk

    ReplyDelete
  4. hahahaa..btol tu asmidar..
    klu jauh di mata tu ok la lg, klu yg hari2 ade dpn mata tu yg x leh blah..~

    ReplyDelete
  5. merapek la ang nie alep!
    kumpulantigabelas konon! ~
    hahaha ~

    ReplyDelete