Loyal Followers

Wednesday, August 11, 2010

.kenapa perempuan suka lelaki berjanggut.


Haha, soalan ini aku nak tanya kat kaum aku sendiri (perempuan)..Kaum lelaki pun boleh join jawab gak klu rse nk protes..hahaha..Ramai pompuan kata (termasuk aku lah) lelaki macho bila simpan janggut..Nampak matang dan boleh dipercayai..Terserlah kejantanan tu! Ada juga yg kata pondan la kalo laki tu cukur habis licin misai dan janggut. Huh?
Cuba kita tengok pula kartun kat bawah;
17082009160 thumb Perempuan suka ke mamat berjanggut?

Dah faham? Si awek ni, nampak mamat berjanggut terus mengaku single, haha, tak patut..Nampak sangat terpikat dengan mamat berjanggut, siap suruh boyfren dia bela janggut lagi kalau tak dia cari lain..
Ada apa sangat dengan mamat berjanggut? Special sangat ke sampai pompuan boleh terpikat tu eh?
oh itu hanya aku dan pompuan2 yg sama taste ngan aku je yg tau ape keistimewaannya..tp yg pasti aku mmng suka sgt lelaki simpan janggut goatee pakai glasses ber t-shirt kolar dan berseluar tiga suku..klu abah aku boleh carik lelaki mcm nie kt aku, konpem abes blaja aku kawen! hahaha..gatai siak aku nie!

Anda ada komen? Cakap sahaja…hehe
-Nik Imana-

16 comments:

  1. tp siti nurhaliza suke mamat bermisai
    huhu

    ReplyDelete
  2. ak suke gk yng ada jngut macam tok syeikh. hehehe



    Latest entry. Mai la singgah. 
    Apa menu sahur anda?

    ReplyDelete
  3. kak bell: siti nur haliza tu je yg pelik dr biase..hahaha..

    ReplyDelete
  4. Qib: aku x suka tok syeikh tp aku suka ade janggut jaaa...comelkan? hahaha..

    ReplyDelete
  5. salam nana...,
    mmm... kalau berjanggut nampak lagi matang kot.., klu licin jer, nmpk 'ayu' sngt... huhuhu...
    arwah pn berjanggut jgk...
    nway, thanx 4 da prvious entry ei nana...

    ReplyDelete
  6. wsalam...hehehe..btoi 2 eda, nmpak lg macho kan? sama2, entry tu khas utk arwah ijat..eda, walaupun eda rse puasa thn nie tanpa dia, tp hakikatnya dia sentiasa ada...jgn bersedih ea..

    ReplyDelete
  7. bab yg nmpk lg macho 2 yg eda suker.., huhu..
    mm.., thanx so much ei nana...
    eda pn arap2 sngt cm2..

    ReplyDelete
  8. hehehe..sama2, rileks la eda, kita kan kwn jgk walaupun x penah jmpe..:)

    ReplyDelete
  9. amboii gataii nohhh ahhaha


    aku xske yg ada janggut hiihi

    ReplyDelete
  10. huhu.., thanx skali ag tau...
    ihik3...

    ReplyDelete
  11. sesumpah: hahaha..bkn gatai la, 2 cuci mata namanya..hahaha..asal ko x ske?

    ReplyDelete
  12. nana. ex-bf aku sebijik weyh dgn description ank bg. pakai glasses, ade janggut, tshirt kolar, 3quarts tp ank kena jd numb dua mcm aku dulu laa. haha :D

    ReplyDelete
  13. sama ek? hahaha..mksudnya mata ang sama ngan mata aku la 2..klu x dpt sejibik mcm 2 pun x pe, aku redha, asalkan jgn jd no. 2..penat oiiiiiiiii~

    ReplyDelete