Loyal Followers

Tuesday, August 17, 2010

.ini bilik ke taman safari?.


glitter-graphics.com



hi readers! selamat bersahur...

sahur ari nie aku makan chicken chop abg pelakon..
very the western kan???
 hahaha...saje tukar selera, selama nie asyik duk telan air paip je wat sahur, 
ape salahnye tukar selera cket...
oleh yg demikian, saja nk interframe kan wallpaper bilik aku

Photobucket

jeng! jeng! jeng!



haaaa..nie la bilik aku!
cantik kan? ade mcm taman safari zoo taiping x?
(tlg jgn jujur sgt,klu x cantik pun cakap la cantik!
 blakang aku nnt korang nk kutuk pun aku x kesah)

ok itu saja, aku saja nk tunjuk hasil kreativiti aku menghias bilik walaupun x de la hebat nk wat tema nusantara mcm Eric Leong buat tuh!
ok aku dah melalut..tido dulu lah! 
babai!!! 

-Nik Imana- 



glitter-graphics.com

4 comments:

  1. hehehe..yeke?
    x nak anta anak ke kt tadika nie? free jepp..hahaha..

    ReplyDelete
  2. rajen nye hias2... uhuuu.. shumel2...

    ReplyDelete
  3. huhuhu..chumel kan? kan? kan?
    pakai wall sticker sudehhh...
    cepat murah dan cantik..:)

    ReplyDelete