Loyal Followers

Saturday, August 28, 2010

.doktor pakar cinta. (kes 1)

hye readers!
aku x tahu la angin barat daya mana yg melanda skrg
hinggakan rmai la plak kwn2 aku ade masalah cinta
sudahnya, aku la jugak yg dicarik!
mcm nie la pompuan, ade pakwe lupa kwn2
ade masalah ngan pakwe sudahnya kwn jgk yg dicariknya...



aku la yg kena perah otak bg nasihat2 yg bernas
aku x tau knpe diorg rujuk aku
nk ckp aku nie byk pngalaman x la jgk
kawen pun belum, clash tu ade la 2 kali jgk..hahaha..
dah rupa kaunselor x berbayar la plak aku skrg nie


aku bkn nk mrungut, aku boleh je jd pndgr
aku pun suka bg nasihat, wlupun aku tau aku nie ckp x srupa bikin
pndai bg nasihat je, time kne kt diri sndiri ting tong jgk!
biase la 2 manusia kan?
tp yg aku paling x leh blah, kes gaduh ngan pakwe sbb

PAKWE X KASI PAKAI TUDUNG MAK LIMAH


aku x tau la korang sume pnggil tudung ape
tp tudung yg sme jenis ngan si Ayu Raudhah nie pakai la
(sbnrnye ayu raudhah nie lg cantik bertudung)


ok2 balik pd cerita aku td
smlm kwn aku call menangis2 sbb dia kata pakwe dia marah dia
sbb dia slalu pakai tudung mak limah nie
aku x fhm btol la lelaki camtu, gf pki tudung pun mrh
kang freehair pun nnt ko mrh
adehhh..skrg nie nk pki tudung ape pun kne mintak izin lelaki dlu ke?
mati laaaa nk kawen mcm 2, skrg bru kapel
agak2 ble dah kawen sruh pakai kain smyg agaknye
aku tngok kwn2 aku yg lain cantik je pki tudung tu
walaupun aku tau muka aku klu pki tdung 2 dah mcm buah tembikai
tp xpe, mgkin muka aku je yg x sesuai..hahaha..


nasihat aku kt kawan aku tu
lain kali ko x pyh buang duit beli tudung
sruh je balak ko tu belikan sndiri tudung mana yg dia nk 
1 lg, tudung2 mak limah ko 2 sume bak sini kt aku
aku nk jual bundle! hahaha...


p/s: lelaki zaman skrg nie fasi btoi, mcm2 prangai dah aku rse...

- Nik Imana -

8 comments:

  1. wah..tak lama lagi jd tokey tudung mak limah la ye
    pasal tudung pun leh gaduh
    pelik2

    ReplyDelete
  2. hahaha..agak2 bleh kaya ke jual tudung bundle nie? x tau la budak2 zaman skrg nie psl tudung pun bleh gaduh..x dapek den nk nolong..:)

    ReplyDelete
  3. huhu.., mcm2 kn nana sekarang ni...
    tdung ramai yg suka pakai sbb senang, mudah...
    mm.., ayu raudhah mmg lagi lawa pakai tdung... ayu gtu...
    huhuhu...

    ReplyDelete
  4. ntah ape2 awek pki tudung tu pun nk mrh2..control hidup btoi..lelaki oh lelaki..lucu plak rse..

    ReplyDelete
  5. huhu.., sabar nana.., sabar...
    ;)

    ReplyDelete
  6. orng pakai tudung pun salah,, goblokk

    ReplyDelete
  7. itulah pasal..ape slhnye pakai tudung mak limah tu,senang kot x yah iron..huhuhu..

    ReplyDelete