Loyal Followers

Wednesday, August 18, 2010

.beza tudung hitam dgn tudung putih.

hi readers! 

teguran dr kawan facebook aku td tlh membawa aku kpd entry nie..sorang kwn kt fb aku td tanya, nana kenapa selalu nampak pakai tudung kaler hitam je tp ari nie pakai tudung putih, nampak lain la..ok aku x sentap langsung pun sbb hitam tu mmng feveret kaler aku! klu korang tngok kbanyakan stuff aku pun sume kaler gelap2..



ramai org kata kalau aku pakai tudung hitam, muka nmpak garang dan bongkak! ok aku x kesah pun sbb bg aku hitam itu menawan! wakakaka..plus kalau pakai tudung hitam sudah semestinya muka nmpak cerah! walaupun sebenarnya itu semua dusta belaka a.k.a. hitam manis...hahaha...lgpun kaler hitam senang nk match dgn kaler lain, klu aku pakai baju hijau dah x payah dah aku nk carik tudung hijau jgk, buang masa jelah! 1 lg yg aku nk pastikan, warna hitam ialah warna utk nmpak kurus...ok!!!



ramai org kata kalau pakai tudung kaler cerah mcm putih nie akan terserlah keayuan tp aku??? sumpah x ayu langsung ok plus mama aku ckp, "ana kenapa kalau amek gmbr selalu senyum tutup bibir?" masalahnya dah aku nie mulut kecik mana la boleh nk senyum nampak 24 batang gigi ala2 Ning Baizura tuh! hahaha..


dan kenapa aku x suka pakai tudung kaler lain kecuali time hari raya? salah satu sbbnya ialah klu aku duk jauh 1 km pun, dsebabkan kaler tudung yg menyerlah org dah cam itu aku!!! plus2 kalaulah kaler2 yg macam taste abah aku (kuning terang, merah, hijau terang) lagilah sakit mata tngok, dah mcm gaya nk g sambut deepavali dah!

ok2 dah malas nk mengarut lg, 2 je aku nk share..
nak g study esok aku ade mid-sem test Business Law!
babai lah kawan! =)

-Nik Imana-

2 comments:

  1. waaa..nie peminat fanatik katie holmes ke? hahaha..klu putih jd hantu la plak eh? :)

    ReplyDelete