Loyal Followers

Sunday, August 01, 2010

Al-Fatihah kawanku...

salam readers..
dalam kesibukan menjalankan tanggungjawab sbg seorg pelajar, 
slps berita kematian Ijat Azrai aku kini sekali lg dikejutkan dgn berita pemergian 
seorg lg kawan sekolah ku mse kt MRSM KUALA KRAI dulu, 
Hafiz Zaini Husayri SPM 06... 
aku bru dpt berita nie mlm td dr junior aku,
 jnie meninggal sbb kemalangan jalan raya kt kg nya d Tanah Merah, Kelantan...
Aku tngok kt Facebook dia td, 17 hours ago bru dia post status 'nak balik kg...' 
tetiba 15 jam lps 2 makwe dia post jnie dah meninggal dunia...
Masyaallah aku x bleh nk fikir mcmn prasaan org2 yg dekat dgn dia,
 kawan2, makwe n family dia, msti sedih yg teramat...
tambahan pulak, hari nie 1 August sepatutnya hari lahirnya yg ke 21
 tp dia dah pergi meninggalkan kita terlebih dahulu...
al-fatihah kpd arwah jnie, semoga rohnya dicucuri rahmat...
salam takziah kpd keluarganya di kg...



Sesungguhnya mati tak akan menunggu kita..sedarlah bahawa dr DIA kita datang dan pd DIA kita pulang.....

-Nik Imana-

No comments:

Post a Comment