Loyal Followers

Sunday, July 18, 2010

.al-fatihah buat sahabatku izzat azrai (ijat).

Dalam pukul 10 td aku dpt berita yg seorg sahabat aku mse kt MRSM Kuala Krai dulu telah kembali ke rahmatullah akibat kemalangan ptg td di Dungun. Masa zaman sekolah form 4 dulu, aku penah sekelas dgn dia dan dia seorg pelajar dan budak yg baik. Aku rasa mcm x sangka dan sedih bila dpt tau berita nie. Dan sudah pasti keluarga dan teman wanitanya, Ruwaida Arif sdg bersedih mngenangkan pemergian mengejut arwah ijat. Semoga eda dan keluarga arwah ijat tabah menghadapi dugaan ini dan sesungguhnya ini satu peringatan kepada kita bahawa mati itu adalah sesuatu yg pasti tetapi masanya yg belum pasti.


kepada rakan2 blogger, aku mohon marilah kita sama2 menghadiahkan al-fatihah dan bacaan surah yasin kpd sahabatku, arwah Wan Mohd Izzat Azrai Bin Wan Mud, semoga roh arwah tenang bersemadi di sana..

Salam Takziah...
Sahabatmu, nana...

8 comments:

  1. takziah... abangfaizul tumpang bersedih. semoga roh beliau ditempatkan di kalangan para salihin...

    ReplyDelete
  2. sebak aku tgk gambar2 lama dan komen2 bodoh kitorg dulu...ishk3. al faatihah

    ReplyDelete
  3. abg faizul: insyaallah..sedih la abg faizul, x sangka btol kejadian2 mcm nie boleh menimpa kwn2 sy..semoga rohnya ditempatkan dlm kalangan org2 yg beriman..:(

    ReplyDelete
  4. loyar lawa: sama2 lah kita sedekahkan al-fatihah kpd arwah kwn aku..

    ReplyDelete
  5. ayie: 2 lah, walaupun aku x byk sgt kenangan dgn ijat tp kita tetap kwn sekolah, belajar di tempat yg sama...aku pun sedih gak sbb ari 2 mse ade program kt mktb die ade g...x sangka btol..

    ReplyDelete
  6. nik..salam takziah tuk kawan ko
    ibaratbya kawan ko sama juga dgn kawan saya
    sedih la...terasa seperti saya berada d tempat ko
    pa pun..bawa bersabar k.
    al fatiha

    ReplyDelete
  7. itulah kan bolong, ajal maut di tnagn Tuhan..walaupun kita rasa bru kejap td kita jmpe dia then lps 2 dah meninggal..

    ReplyDelete