Loyal Followers

Saturday, May 22, 2010

terima kasih kawan! :)

hi readers!
aku gembira sbb aku ade kwn2 yg prihatin
aku terharu sgt atas keprihatinan korang sume
masa2 aku sedih mcm nie
masa2 aku perlukan sokongan dan semangat


kpd kawan2 blogger
kawan2 facebook
coursemates aku (yanie, dayah, jau, chida)
schoolmates especially Nur Nabila Najat & Hafizah Tamagi
terima kasih byk2 kerana sentiasa bersama aku
xputus2 memberi sokongan utk aku
aku gembira & terharu ada kawan2 baik mcm korang


TERIMA KASIH KAWAN..:)

p/s: menaip smbil menitiskan air mata terharu..
mlm nie last aku sedih..:)

-Nik Imana-

6 comments:

  1. hehe sama-sama... ohhh nabila najat kwan skolah kau ker....addeiiii varu taw...huhuu

    ReplyDelete
  2. hahaha..dayah, bkn nabila najat law tu lah, nie nabila najat laen..:)

    ReplyDelete
  3. pakcik! mane la aku tau nama sbnr ko ape???
    kira nama ko termasuk dlm kwn2 blogger la 2..hahahaha..
    anyway thanks..:)

    ReplyDelete
  4. tmasuk dlm schoolmates la syg..
    byk sgt nama aku nk tulis..:)

    ReplyDelete