Loyal Followers

Thursday, May 06, 2010

bila pompuan cakap!!!!

1)Kalau pompuan kata : oklah wak,kita sembang lain

kali yek.

Maknanya : dah le tu...maleh dah nak sembang ngan

ko..boring!

2)Kalau pompuan kata : tak pe,saya tak kisah..

Maknanya : sape kata aku tak kisah?

3)Kalau pompuan kata : kita kawan aje lah ekk..saya

memang suka kat awak tapi

saya suka sebagai kawan je

Maknanya : aku memang tak nak kat ko..kalo cakap

kang penyek plak muka tu..

4)Kalau pompuan kata : eh....u call ekk?i tak de

receive call dari u pun...

Maknanya : memang no ko naik tapi saja aku malas

nak jawap

5)Kalau pompuan kata : lain kali je la kita keluar,i

bz la sekarang ni...nanti i

free i call u ,kay?

Maknanya : aku tak nak keluar ngan ko,tak reti2

bahasa lagi ke?

6)Kalau pompuan kata : i sebenarnya tak la memilih

sangat.

Maknanya :sape kata aku tak memilih....please. .kalo

nak makan pun harap aku belanja,boleh

blah la...

7)Kalau pompuan kata :i tak kisah penampilan u

macamana pun

Maknanya : ya Rabbi!selekehnya pak we aku...

8)Kalau pompuan kata : lain kali kita keluar lagi

ekk?i kena balik balik cepat

la...ada hal....

Maknanya : inilah first and last aku keluar ngan

ko...


p/s: korang check la sndiri, penah x girlfriend
korang @ pompuan2 yg korang penah usha ckp camni???
 lps nie, paham2 la sndiri ekkk! hahaha...

-Nik Imana-

2 comments:

  1. huhu, x semua mcm ni.
    ade yg ckp mmg betul2 mksudkan.
    bergantung pd tone suara yg digunakan.

    basically, cakap terus lg senang, tp gunakan bahasa yg sesuai.
    =)

    *pnh je tegur, cuba pakai yg elok sikit. mcm ni nmpk cm selekeh..huuuuuu

    ReplyDelete