Loyal Followers

Tuesday, April 13, 2010

final exam mcm musim mengawan jugak!

f2

Sekarang ni musim exam kan? 
Haih.. Semua orang tengah pulun study ni. 
Kenapa saya tak reti study betul-betul ek? 
Padahal, bertimbun lagi slide & buku yg tebal2 yang nak kena baca. 
hampes betul aku ni. 
wakakaka..

Tak apa. Dah biasalah. Study last minit seronok sikit.
Lain orang, lain caranya. Saya memang tak reti menelaah style skema ni. 
Jangan harap nak study betul-betul. 
Paling lama pun. boleh lah bertahan dalam 1 jam 2 minit. 
Itupun macam terseka batin kena mengadap buku..
muahaha! giler tol la kan..

Sebab tu, saya tak pernah dapat anugerah Dekan. 
Lainlah paksu saya. Dia sangat skema. Ok,sila berdoa beramai-ramai. 
Janganlah paksu saya buka blog ni..
kahkahkah! mmng die x tau pun kewujudan blog nie..

Anyway, selamat belajar kat semua yang tengah menduduk dan menterpaksakan diri mengambil final exam. 
Takziah buat korang dan begitu juga dengan saya. muahahahaha..
Good luck babe!

p/s: x pernah tau pun jadual exam smpi skrg
juz tau exam start 17 hb then abes 26 hb
tiket balik pun da beli..hahaha..

-Nik Imana-

8 comments:

  1. chaiyokkkk..
    wish u all the best..

    ReplyDelete
  2. amboi nana takkan dah lupe islamic law 26hb..hahah semangat nak balik sampai tulis 24hb last

    ReplyDelete
  3. alamak kak bell, silap tulis laa..
    excited sgt..wawawa..=)

    ReplyDelete
  4. oh... good luck..
    sama perangai la kite...
    riso mmg riso... tp tak bertindak.. baca 1,2 page da nguap...

    konon2 blogwalking utk hilangkan ngntuk, tp... blogwalking lg lama dari mengadap buku....

    binasa mcm ni :P =.="

    ReplyDelete
  5. kahkahkah..
    i nie lg la..konon2 bce buku kejap nk rehat kejap..
    tngok2 kt luar dah cerah..hahaha..

    ReplyDelete
  6. good luck exam..yang pernting bawak bertenang ke dewan peperiksaan

    ReplyDelete