Loyal Followers

Thursday, April 22, 2010

alahai tipah tertelan duit derrr...

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis. Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis.. Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya. "Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis. Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."

hahahhaaha..mcm sial je si tipah 2..
anyway, aku dpt citer nie mse ngah wat blogwalking td...
selamat bergelak ketawa di musim2 exam nie..:)

-Nik Imana-
 

8 comments:

  1. amboihhh... budak tipah ni memang nak kene rotan... bapak dia pun satu pandai sangat konon nak pujuk anak... ish2

    ReplyDelete
  2. hahahaha..last2 bapak die yg kne bodoh ngan anak..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. huhuhu..thanks..nantikan citer2 yg sterusnye..;)

    ReplyDelete
  4. mana tak tumpah nye kuah kalu idak ke nasi..hmm..roti pown bole gak..

    ReplyDelete
  5. eyh..ad ela..sedap o0o00o...

    ReplyDelete
  6. klu cicah air penah la aku...

    ReplyDelete