Loyal Followers

Thursday, January 28, 2010

I like my boyfie....♥ ♥ ♥

hi readers!!!
bukak blog pg td tngok rmai gak yg dtg mlawat blog i nie
huhuuhhuhu..thanks 4 all my followers..
keep walking to my blog ok???
i'll try to update as often as i can

td mase balik bilik trdengar jiran sbelah pasang lagu fav
lagu Cinta Dalam Hati


Ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu hingga hujung waktuku
Dan berharap rasa inikan abadi utk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Utk ucapkan selamat tinggal utk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia utk sekejap saja

hahaha..touching btol lagu nie
lagu nie jd lagu fav mse hati ngah cedera parah dulu
dgr je teringat la plak kt Syahrinmie Izhan
semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnye
oppsss...dia hidup lg laaa...
hahaha...sorry yer ex ku...;p

 to my honeybee
Iskandar @ Ali

love u so much dear...
you are my boy and you will always be...:)
I like my boyfie.....




huhuhu...
pic dgn Mohd Firas Amzar
chumel kan?
korang rse mane 1 yg lg chumel?
huhuhu...
love you papa...

Aku lemah tanpa kamu ku ingin mu dampingiku
Aku fahami aku bukan terbaik utk dirimu
Sampai syurga ku menunggu sampai syurga ku cintamu
Hanya satu...Hanya kamu...

♥ ♥ ♥
 Namun aku tetap aku yang terbaik utk diriku
Hanya satu...
♥ ♥ ♥

-with love-




No comments:

Post a Comment