Loyal Followers

Tuesday, November 03, 2009

::Ya Allah::

Ya Allah, permudahkan lah segala urusan hidupku Kurniakan aku dan rakan-rakanku kejayaan dalam pelajaran Kau berikanlah kami daya ingatan dan kefahaman yang kuat Agar kami dapat mendalami ilmu yang kami pelajari Kau kurniakanlah kami ketenangan dan ilham yang baik Juga tetapkanlah iman kami kepadamu Sesungguhnya Engkau Maha Besar dan
hanya kepadamu kami meminta pertolongan


***********************************************************************
hari ni baru abis paper MALAYSIAN LEGAL SYSTEM
2 paper dah lepas tinggal lagi 4 paper
kuatkanlah semangat nak study nie
huhuhu...

time MLS semalam aku cuak gler
x pernah rase mcm nie sblum nie
even mse exam Law 3 last sem
walaupun x abis bce ttp leh stay cool
tp MLS aku rse sgt x bersedia
walaupun dh berhari2 aku study utk benda 2
serius weyh...

masuk je BK5 aku mmng nervous
bukak jer soalan
ALAMAK...
ade 7 soalan essei sume kne jwb
dah la mse 3 jam jer
most of the question kne supported by relevant cases
adoyai...
fenim gak kepala aku nie
tp alhamdulillah la aku leh jwb sumenye
tp ade gak la yg x ingat case
huhuhu...

aku nk get ready for next paper lak nie
mencari semangat utk study
tolong la bg semangat korang kat aku
hahahaha...
*******************************************************************

3 comments: