Loyal Followers

Sunday, November 22, 2009

buhsan amat!!!

cuti sem dah bermula
seawal petang sabtu minggu lepas aku da smpai tanah air terchenta
tidak byk perubahan yg aku perasan kt kg aku
hanya jalan yg berl0bang2 dah diturap
sepanjang jalan dah ade lampu jalan
kelas gitu, mcm jalan highway plak uallss!!!
hahahaha...


keadaan ini akan menyenangkan mat rempit menjalankan tugas diorg
dgn jalan yg rata, luas lg cerah bercahaya
terima kasih kepada TENAGA NASIONAL BERHAD
diatas cahaya yg bergemerlapan
diharapkan lps nie pihak POLIS DIRAJA MALAYSIA
pula akan lebih kerap menjalankan operasi
utk mat rempit yg x berpelajaran kt kg aku nie
supaya diorg sume dpt pelajaran yg sewajarnya...

oh..oh..oh...
hidup aku mase cuti sgt BOSAN yerr
walaupun kawan2 sume cuti
tp x leh nk kuar meronggeng sbb hujan sgtlah lebat
adoyai...buhsan glerr...
kwn2 kat umah plak sibuk nk STPM
anyway, to all my friends that will sit for their STPM
wish u all the best n gud luck!!!
u guys can do it babeh~~~


x pernah rase cuti yg membosankan mcm nie
time blaja nk sgt cuti
time cuti gatal2 plak nk g kelas
nsb baek cuti aku x lme
smpai lps raya nie jer...
huhhuhu...

sejuklah, suhu dah smpai takat beku
nak tit0 dulu~~~
lalalalalalala...=)






3 comments:

  1. kalau tak cuti, bising. ni dah cuti, bosan pulak. nana2. hehhh :))

    ReplyDelete
  2. myra: ngeh3..tu la pasal kan? klu cuti x sibuk ngan ec0m 2 bleh la g becuti panjang...huhuhuhu

    baya: home sweet home...=)

    ReplyDelete