Loyal Followers

Friday, August 21, 2009

♥♥ Magrain + Merindukanmu ♥♥


♥♥
malam nie I sakit kepala sangat2 ♥♥
magrain datang lagi
adoiii..
nie mesti sbb kuar tghari td g Bandar beli brg
cuaca panas terik sgt2

cuti sem yg lepas mase tgh duk bcuti kt umah
I dah 2 kali kene magrain
Seminggu sakit kepala mcm nk pecah rase
Walaupun ngah tido,
rase berdenyut2 mcm ade orang gigit je kepala nie
Seksa sangat2 rase
X leh bising2, x leh ade cahaya silau
Nasib baik la x kena kat hostel
Klu x nangis la jawabnye
Xde sape nk jaga
Xde sape nk picitkan kepala
Huhuhuhu…

Tetiba dpt mesej dr Iskandar sruh mkn ubat
Huhuhu…
Thanks Is, for ur concern on me 
At least I tau ade gak insan lain yg amik tau pasal I

Masa tu kat radio ERA ngah ke udara lagu
“MERINDUKANMU”

Kalau x silap I nie lagu D’Masiv
Yang lagu dalam cerita SEKAR kat Astro Prima
Lagu yang sangat touching

(CHORUS)
Selama aku masih bisa bernafas
Masih sanggup berjalan
Ku kan slalu memujamu
Meski ku tak tau lagi
Engkau ada di mana
Dengarkan aku ku merindukanmu


Tetiba plak teringat kat seseorang yang pernah bertakhta di hati nie
Macamana dan kat mane la agaknya sekarang
Sihat ke dia
Apa dah jadi ngan die agaknye
Walau ape pun yang die dah lakukan kt I
I selalu doakan semoga die bahagia dan hidup seperti dulu
I rindukan dia…sangat rindukan dia…

I tido dulu yerrr
♥♥ Camat Malam ♥♥

3 comments:

  1. alos nana..
    rindu sape 2?
    pass la 1 kat i.
    hee..
    btw wish u d best of life yup!

    ReplyDelete
  2. huhuhu...
    of course la my ex, x tau duk celah mane skrg...

    huhuhu...
    TQ2 add...:)

    ReplyDelete
  3. huhuhu...
    of course la my ex, x tau duk celah mane skrg...

    huhuhu...
    TQ2 add...:)

    ReplyDelete