Loyal Followers

Tuesday, July 21, 2009

Kelab Jiwa Luka Dilukai dan Terluka



Jom la join Kelab Jiwa Luka nie
Aku jd Presidentnye
Free of charge, x payah byr yuran pendaftaran
qualification die x ssh sgt as long as korang2 sume nie broken heart
2 dah kira cukup r
kira broken heart tahap koyak rabak
kata orang tahap luka dalam yg darah kluar x berenti2 mengalir
kena jahit byk lapisan gak la kan
ambik masa bertahun2 gak la utk pulih seperti sediakala
2 lagi la bagus, sgt dialu-alukan utk memeriahkan lg kelab nie


Pengalaman sebagai president:
Hati aku telah dikoyak rabakkan oleh seseorang yg mak ayah die bg nama @#$%^&*
walaupun die dah wat mcm2 kat aku tp aku still sabar jer smpai skrg
dah siap kena maki hamun 1 pakej lg
pun aku sabar gak
ade la org cakap aku bomohkan die
tp aku mcm aku yg dibomohkan
smpai die wat ape pun kt aku, aku still lg sayang kat die
padahal bukan hensem
si Iskandar ngan Izzat Hilmi 2 lagi hensem la dr ko 2
skrg thegeh2 ckp nak berubah
kita wait n see la mcmn ko punye perubahan 2
tp mengikut firasat dan pengalaman aku yg lepas2
mngkin x lama
Tuhan bg susah baru nk berubah
Bila Tuhan bg senang balik???
Pe jd???
Jadi mcm dulu la jawabnye...


Ntah la Puan President pun x tau nk ckp camner lg
tepulang la pd ko wahai lelaki yg berkenaan
walaupun perit rasa hati aku nie ko dah siat2
tp aku sentiasa doakan kebahagiaan ko
semoga ko cepat berubah
menjadi seorang @#$%^&* yang baru
yang lebih baik untuk seorang wanita yg lebih baik...

AMIN...

No comments:

Post a Comment