Loyal Followers

Friday, July 24, 2009

sibuk tahap melampau

kesibukan menguasai diri hingga ke segenap urat saraf
jantung, hati dan limpa berdegup laju menandakan aku perlu mngejar masa
cewahhhh...hahaha...

minggu nie sgt la penat dgn pelbagai aktiviti, meeting yg x abis2 dan preparation untuk assignment...

berikut senarai kerja yg aku kena siapkan dalam masa yg terdekat nie,sebelum balik cuti mid-sem:

* assignment Islamic Law (almost done)
* assignment TITAS
* presentation Malaysian Legal System (done, wait for presentation)
* presentation siswaniaga 1
* assignment kenegaraan
* presentation kenegaraan
* settlekan PTPTN


tugas-tugas lain:

* AJK Publisiti dan Promosi Program Memartabatkan Warisan (Julai 2009)
* AJK backdrop teater muzikal kemerdekaan (8 Ogos 2009)
* AJK program La Ley Familia by Law Society (7 Ogos 2009)
* AJK Biro Komunikasi dan Komuniti
* Program Self-Enhancement
* Konsert Di Raja Jubli Perak (25 Ogos 2009)
* Program Mentor Mentee bersama pelajar sekolah menengah

dan banyak lagi yang lain2...
oleh yang demikian korang fikir la sendiri mcmana kepala otak aku x mereng?
dah siap kena wat jadual utk diri sendiri yg sebelum nie x pernah aku wat
namun begitu, aku rasa sgt berpuas hati kerana sampai sekarang aku x pernah lagi mengabaikan pelajaran aku
hidup seperti ni mengajar aku cara menguruskan masa dengan betul
biar kita penat dan letih asalkan kita berpuas hati dengan apa yang kita capai...

GO NANA!!!
YOU CAN DO IT BETTER THAN BEFORE!!!
AJA FIGHTING!!!

2 comments: