Loyal Followers

Tuesday, March 31, 2009

Hectic week>>>



How to face this hectic week??? Minggu nie sgt memenatkan, byk sgt keje sampai aku x tau dah nk siapkan yg mane dulu... nie senarai keje aku minggu nie:-
  • Presentation Law 2
  • Presentation Economy
  • Test Law 2
  • Test Law 3 (law of tort n criminal law)
  • Test Contemporary n global issue
  • Term paper (organ transplant should be commercialized in malaysia)
  • Final assesment discussion
  • Final speech
  • Debate practice
See!!! aku dah x tau nk wat yg mane dulu... dah la jiwa aku ngah kacau skunk nie... tp aku besyukur gak la, sekurang2 nye aku leh menyibukkan diri dgn keje2 nie... tak perlu la lg aku nk fikirkan pasal mie 2... walaupun aku sedih, aku pretend 2 be happy depan sume org... x tau la kalau diorg perasan aku nie ngah sedih, hati dah koyak rabak.. ape2 pun yg terjadi, hidup perlu diteruskan... aku kena struggle utk abiskan sume dlm minggu nie... minggu nie akan jadi minggu yang paling sibuk utk aku... huhuhuhu...mlm 2 aku tension sgt... aku cal abah aku, nangis2 kononnye nk ngadu byk keje... huhuhu...aku bersyukur sgt sebab aku ada ibu bapa dan keluarga yg x jemu2 menyokong aku walaupun aku dah byk kecewakan mereka... aku sayang keluarga aku...~~~

Thursday, March 26, 2009

Unexpectable...

Minggu nie sgt memenatkan aku...
Weekend aku start dgn kejadian yg sgt menyakitkan hati...
Aku x sangka akan jd smpai mcm nie skali...


Kepada: Ahmad Rahimi Mohamed

Aku betul2 x sangka kau bleh jd smpai mcm nie...
Walau ape pun yg kau dah ckp kt aku ari sabtu lepas n kau maki hamun aku ,aku still x amik hati...
cuma yg aku nk kau tahu, sume yg aku buat 2 hanya utk kebaikan kau...
supaya kau sedar apa yang kau buat 2 salah...
aku dah fikir sedalamnye, walaupun aku tau akibatnye kau akan marahkan aku, aku x kisah...
walaupun kau dah umur 25 tahun, tp kau belum cukup dewasa utk fikir hala tuju hidup kau...
kau selalu ckp sume org x pernah nk faham kau, sedangkan kau sendiri x pernah tahu ape yg kau nk dalam hidup kau sebenarnya...
aku dah kenal ko lame sgt, bkn sehari, bukan sminggu, bukan sebulan dan bukan juga setahun...
aku dah masak dengan perangai kau, kerenah kau, tabiat kau...
aku tahu kau sebenarnya baik tp cuma kau x pernah nk cuba berubah...
aku mmng seorang yg sgt cepat marah, tp bilaberdepan dgn kau, aku akan jadi sgt sabar...
aku x tahu kenapa aku jd sgt tabah n sabar bila aku berdepan ngah kerenah kau...
aku kenal sapa kau n aku tahu apa yg akan buat...
aku harap sgt kau akan sedar dgn perbuatan kau...
walaupun kau dah byk menyakitkan hati aku, aku maafkan semuanya...
janganlah ulangi kesilapan 2 lg...
aku dah cuba utk jadi yg terbaik utk kau, tp mngkin itu belum mencukupi...
aku doakan semoga bahagia suatu hari nnt dengan wanita yg btul2 kau syg...
cubalah belajar menghargai apa yg kau ada n orang disekeliling kau...
aku yakin kau akan berubah suatu hari nnt...

Terima kasih kerana memberi kesempatan utk aku merasa bahagia dan rasa dicintai oleh seorang lelaki...
tempat kau dalam hati aku x kan ada penggantinya...
biarlah ia terus mekar menjadi cinta dalam hati...

Aku tetap sayangkan kau~~~dari dulu, hingga kini dan untuk selamanya...

~~~~~(^_^)~~~~~


Tuesday, March 03, 2009

I Admire Most...


Ahmad Syahrinmie Izhan...you are the only one guy!!!


Bams...comeynye janggut...


Ahmad Dhani...alahai...hensemnye...
Asal la janggut 2 panjang sangat...huhuhu...

Short list lelaki2 yang terhensem di Alam Fana Cinta...huhuhuhu...

Me Myself and I



Rules: It's harder than it looks!
Copy to your own post, erase my answers, enter yours and tag people you want.
Use the first letter of your name to answer each of the following questions.
They have to be real; nothing made up!
If the person before you had the same first initial, you must use different answers.
You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name

Questions
1. What is your name : 'nick_iman'
2. A four letter word : love
3. A boy's name : Ahmad Syahrinmie Izhan
4. A girl's name : nana!
5. An occupation : full tyme student!
6. A color : Black
7. Something you'll wear: Padini
8. A food : Nasi goreng jer!!!
9. Something found in the bathroom: hair...eeerrrr...
10. A place : Manchester!!!
11. A reason for being late : Lambat Bangun!!!
12. Something you'd shout : Bengong!!!!
13. A movie title : love story!!! hhhuhuuhu..jiwang..
14. Something you drink : fruit juice
15. A musical group : Dewa Forever!!!
16. An animal : fish
17. A street name : Tanah Merah!
18. A type of car : BMW
19. Title of a song : Cinta Dalam Hati...


Tagging:
whoever that reads this!