Loyal Followers

Wednesday, February 11, 2009

FLO Day...(For Law student Only Day)


Semua orang ngah sibuk tengok game...walaupun duk kt tengah2 panas tp still maintain cantik & macho...nie la budak2 kelasku yg bagus blaka...cayalah korang!!!


Pose maut!!!!



Bersama ngan kawan2 ku...Epy,Shida & Azie...



Semangat Kental!!!!
FIGHTING I LICIOUS!!!!!



Yuhuu...bertemu lg aku ngan korang2 sume...
Sorry ah beb,sminggu dua nie busy ckit,byk gle assignment ngan presentation, tambah lg ngan aktiviti yang ntah ape2...
Menyakitkan hati, menyakitkan seluruh urat saraf dan menambahkan melanin dalam kulit...
tapi kitorang have fun la wlupun ade sikit rase x puashati yang terbit tatkala keletihan 2...
Aktiviti kitorang start sabtu pagi, awl2 pagi 2 ade pertandingan cheer antara group...
msti korang tkejut, aku jadi cheerleader untuk group aku...huhuhu...
caya x??? UNBELIEVEABLE!!! hahahahahah.....
Percaya ke tak, korang tetap kena percaya...ingat aku x leh buat ke???
Walaupun cheer untuk group aku mlm 2 bru nak wat, tp puashati r, kitorg enjoy jerr...:)
Lepas cheer pagi tu bermula la sukaneka & sukan2 bodoh yg lainnye...
Awal2 nie biase r, semangat lagi nak sokong...
Menjerit terpekik terlolong smpai kencut aesophagus aku tp x pe utk naikkan semangat...
Gurlz2 group aku memang sume bersemangat waja, cayalah korang!!!

Malam 2 plak ade drama kat faculty engine, walaupun jauh, tetapku gagahi kukukakikakakku untuk pegi menyaksikan drama dan bagi sokongan untuk bdk2 KPTM...
Malam 2 drama budak KPTM mmng x menghampakan la...
Sumenye de bakat2 terpelihara untuk jd pengarah, props manager dan pelakon yang bagus...huhhuhu...
TETAPI!!!!!
Ape dah jadi dengan drama budak2 UiTM?????
Mane perginya kualiti dan ke FUN nan drama mereka???
Drama yg diarah oleh Ena 2 OK la, kitorang bleh gelak2 dengan watak Muthu Si Penjual Cendol 2....
Tapi drama Ojan?????
Dengar cam best, adaptation from the true story tp HAMPEH!!!
Cuma kekuatannnya pelakon lelaki yaang kacak dan pelakon wanita budak repeaters yang "agak" cantik!!! hahaha...
punya la panjang citer tp ntah hape2...bosan gler kowt...
Aku yang duk depan judges pun bleh dengar diorg cakap.....

"Wey, ble drama hampeh nie nk abis???"

SEE???
Betapa boringnya audience...
Haiiiii...ntah la...
No comment...
Harap2 KPTM Menang besar la malam dinner nnt...

Keesokkan harinye...
ade lagi games ari nie, cakap start pagi tp pukul 9 pun x bleh nak start lagi...
Ari 2 aku punyelah penat, dah la sakit dada, ingat dah x nak pegi tap tiba2 terlintas jelmaan rasa bersalah di benak fikiranku...
hahahaha....
x elok la klu x pegi, nnt ape plak kwn2 aku ckp...
yang lain 2 biar la, janji aku pegi take part & bagi sokongan...
Games2 die ade yang best tp ade gak yang cam sial jerr...hahaha...
Aktiviti pagi 2 berjalan lambat2 dan berakhir tengahari....

Pada malamnye....
jeng...
jeng...
jeng...

Dinner bodoh sudah bermula...
dinner 2 buat kat galeri shah alam jer...
standard r 2,bayar pun murah...
fuhhh...mcm2 diorg melaram..
de yang bli dress sampai beratus2...
Dan ade juga yang sempoi pakai jeans ngan t-shirt...
AKU??????
biase2 je...x la nk mengHAVOCkan diri x tentu pasal....
perfomance mlm 2 hebat2 blaka...
last2 ade band n cam gigs rrr....
nasib baik aku pakai sopan, kalau aku pakai jeans maunya aku naik menyanyi gak...
x leh tahan aku dengar muzik best2 yg menggelegakkan otak yang tengah mencair nie...
kuikuikui.....nasib baik iman kuat di dada....
Alhamdulillah dengan berbekalkan semangat kental dan ketabahan dan keredhaan yang berpanjangan, group kami telah menang keseluruhan tempat ketiga dari 14 group...
kre hebat ah 2...
hahahaha...merasa jugak la makanan hamper 2...kuikuikui...


Welllllll...Welllll....Wellllll....
2 je lah yang bleh aku citer dulu....
aku bz skunk nie....
blah dulu ah yer....
Choew!!!!!!






1 comment: